Letakkan semak belukar dengan baik: di dataran yang berongga


Letakkan semak belukar dengan baik: di dataran yang berongga

Dalam Artikel Ini:

Persatuan kotak kayu dan semak-semak bunga untuk membuat katil wangi.

F. Marre - EsdemGarden - The Pinard Wood - Marie Marcat

Dikelilingi oleh sekumpulan kotak kayu, masif ini terdiri daripada mawar merah jambu tua, wangi dan dengan sifat ke atas: 'M. dari Morand ',' Countess Cécile de Chabrillant ',' Queen of violets ',' Ferdinand Pichard ',' Anak Perancis ',' Queen Victoria 'dan' Louise Odier '.

Menyediakan

Berikan mereka ruang untuk berkembang, penyebarannya antara 90 hingga 140 cm untuk 'Louise Odier' ​​sebagai contoh. Jangan menanamnya terlalu ketat dan letakkan sekumpulan kotak kayu 60 cm dari mawar. Buka lubang besar sebaik sahaja anda boleh, sebelum anda mendapatkan tumbuhan. Pada resepsi, tetapkannya dengan cepat selepas membenarkan akar terdedah untuk berendam selama beberapa jam di praline.

penyelenggaraan

Untuk mengelakkan hoeing dan menyelamatkan air, sediakan mulsa yang baik di antara tumbuhan, mencampurkan jerami, rumput kering dan cip untuk mendapatkan penampilan yang baik. Jangan potong terlalu pendek, bawakan baja masak pada musim gugur dan baja organik pada musim sejuk dan awal musim panas.

Articles Video Berkaitan: The Savings and Loan Banking Crisis: George Bush, the CIA, and Organized Crime.


Artikel Yang Disyorkan
  • Cantik di musim semi di Vienna saya sayang, mawar saya diserang oleh ulat dan dimakan ketika musim panas tiba. Bagaimana hendak menghapuskannya?
  • Bagaimana cara memotong batang sejambak bunga yang memancarkan daun baru?
  • Pada umur 5 tahun, medlar saya tidak pernah berbunga. Sekiranya saya memindahkannya?
  • Budidaya pokok yang ditanam di tanah batu kapur tanah?
  • Cara menghidangkan fuchsia: tip dan kaedah
  • Lembaran budaya dan penyelenggaraan Forsythia
  • Saya tinggal di Bouches-du-Rhône. Bolehkah saya membawa mulsa ke mawar saya, sebagai tambahan kepada pengairan titisan?
Paling Kerap Dilawati Dari Kategori
Tambah Komen